2011. július 12., kedd

Fáradt rózsaszín



A legújabban elkészült kendő színét így nevezem.
Gyors projekt (bár ezt a szót azt egy ideig nem szívesen használom...) volt, de ez kellett nekem most, hogy legyen eredmény hamar, hogy érezzem, haladok.


A fonal jó vastag, régi vaterás szerzemény.
Neve: Savanna
Összetétel: 40% alpaka, 23% len, 19% gyapjú, 15% polyamid
Tűméret: 6-os KnitPro
Minta: Spring Seeds Neck Warmer
Fonalfogyasztás: 100 g

Van egy újabb félkész kendő...
Ma főztem egy kis lekvárt sárgabarackból. Gondoltam, ha már úgyis ezer fok van a konyhában, egy kis kalácsot is sütök. Így egyszer volt nagyon meleg. Igaz, a meleg sütő előtt kavargatni a lekvárt nem volt egy élmény, de van lekvár és a kóstoló lekvárhoz finom kalács.

11 megjegyzés:

Mázsa Viki írta...

Nagyon szép ez a kendő! A mintát már megszereztem korábban. :)
Most én is ugyanilyen színű 40%-os alpakából kötök kardigánt.
Fantasztikus vagy Macus, hogy ilyen melegben még kalácsot is...lekvárt a múlt héten főztem...

Macus írta...

A kendőt kösd meg, nagyon jó kis minta, haladós.
Azt bevallom, hogy ebédet nem főztem... Pedig nagyon ott az idő.
A lekvárt meg muszáj volt elkészíteni, a fán volt a barack, megérett.

Névtelen írta...

Nagyon szép ez a kendő! Megkaphatnám a leírását? Kendővel még sosem próbálkoztam, ideje lenne..Így legalább magamnak is készítenék valamit, mert az én méretemben pulcsinak nekiállni.. Na, azt nem...

Nagyon ügyes vagy, ebben a melegben lekvárbefőzés és még kalácssütés is....Kalaplengetés előtted, komolyan..:)

Amanda írta...

Ebéd: nudli gyereksegítséggel, lekvár majd holnap, még fán a meggy.
A kendőd nagyon jó lett, én szeretem az ilyen vastagabb darabokat kötni is, és hordani is. Gratulálok az újabb fonal-faláshoz!

Macus írta...

Patrícia!
Itt találod a mintát:
http://www.ravelry.com/patterns/library/spring-seeds-neckwarmer

fevi írta...

Meseszép Macusom! A színe is és a minta is!puszi

Újságíró Világvégén írta...

De jó lett - már azon gondokodtam, hogy lehet nekem is kellene egy kendő őszre - tekintve, hogy a hosszúujjúakat nem szeretem, a kabátokat szintén, mégsem fáznék... komolyan elég hozzá 10dkg. fonal? akkor csinálhatok a leledző fonalamból a hét minden napjára egyet....:) meg ha már említetted a lekvárt, milyen jó lenne most egy fánk is...

Macus írta...

Ú.V.!
Ez nem nagy kendő, de biztosan jó meleg lesz.
Holnap lehet, hogy fánkot kell sütnöm? Bár holnap a suliba is be kell mennem, Vikit is el kell vinni a szemészhez.

Amanda!
Akkor nálatok is szép nap lesz holnap. :)

Névtelen írta...

Sziasztok! Ha nagyon szépen megkérlek Benneteket, elkülditek nekem ennek a gyönyörű kendőnek a mintáját magyarul? Előre is köszönöm! P. Emília

Gabella írta...

Szép lett!

Jó ez a minta! Ilyesmit kerestem! Egyszerű, mutatós, haladós, szellős!

Nekem nincs türelmem ebben a melegben se lekvárt főzni, se sütit sütni. Tiszta szégyen! :)

Kriszta írta...

Le a kalappal előtted!!! Lekvár is, kalács is, nagyon ügyes vagy. A kendőd meg egyszerűen mesés, nagyon tetszik, lehet én is megpróbálom, csak valahogy a terveim nincsenek összhangban az időmmel és a kezeim számával :))))