2011. október 15., szombat

A másik

A másik kendő. A héten készült. Újabban reggelente korábban kelek, amikor Vikit még sokáig hagyhatom aludni. csend van, amire itthon esély sincs máskor. És kötök. Így kezdem a napot. Nem kávéval, amit csak ritkán iszom, akkor is inkább azért, mert szeretem az ízét, nem a hatása miatt.
A reggeli kötögetés jót tesz. Biztosan olvastátok Varga Gabi bejegyzését a napokban, ahol arról írt, miért jó kötni, horgolni. Nekem használ, az biztos.
És a kendő. Csak a színét figyeljétek!




Ez a fonal is Ágitól érkezett, még tavaly. Akciós fonal volt, neve nem volt, csak a színnek: kapucsínó. És ugye? Olyan, mint a rétegek egy igazi habos kapucsínón. Persze itt több kávé is lehet egymás felett.
És bár tényleg nem nagyon iszom kávét, kapucsínót inkább. Fahéjjal megszórva, mert úgy a jó (nekem). Persze alatta habrózsa legyen...
Ez a kendő olyan, mint a kapucsínó. Ahogy ránéztem a fonalra, majd a növekvő kendőre kötés közben, éreztem a számban a kellemes fahéjas, tejszínes enyhe kávéízt. Most is érzem... Azt hiszem, a bejegyzés elkészülte után iszom is egyet, egy jó forrót.

Visszatérve a kendőre: a fonal 50%-ban tartalmaz gyapjút. Szakaszosan festett, a fonalvastagság is változó. Puha... nagyon.
A képen látszik, hogy nem tökéletes a formája. Még nincs blokkolva, csak letűztem nagyjából a takaróra. Az is látszik, hogy nem kapott mintát. Minek? Kár lenne eltereli a figyelmet a fonal színétől és textúrájától.
146 g fonal fogyott el hozzá. (De még maradt.)


6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon tetszik! A fonal és a kendő is! :) És csak csodálom a varázslatos ujjaid,hogy ilyen gyorsan (és szépen) tudsz kötni!

Irenka írta...

Nagyon szépek a színei, szerintem sem kíván mintát. Tetszik, hogy ilyen jól fgyasztod a fonalad. :)

Jucus írta...

Én ma horgolással kezdtem a napot, besütött olyan finoman az ősz reggeli napfény - tényleg jó dolog így kezdeni a napot. Na, nálam a kávé is megvolt utána!:o)
Nagyon szép színei vannak a kendőnek, szép egyenletesen kötsz!

Medora írta...

Nagyon tetszik, annyira puhának látszik. Kell is a meleg ebben a vacak időben. És jól feldobja a ruhát egy-egy szép kendő kiegészítőként.

egycsipet írta...

Nagyon szép színe van, szeretem ezeket az árnyalatokat és szép is lett (lesz), mint minden munkád. :)

Jutka írta...

Valóban csodálatos színe van a fonalnak. Nem véletlenül emlékeztet a habos fahéjas kapucsínóra (beleszürcsölnék):))