2012. augusztus 24., péntek

2012/38.

Most még sál, de cowl lesz belőle:







A színe ennél sokkal szebb... A kék árnyalataiban játszik a halvány ezüstöstől a sötét türkizig.. A textúrája is érdekes: néhol egészen vékonyra sodrott, máshol vastag, puha (ezek Viki kedvenc részei a fonalban). A fonal összetétele: 55% pamut, 45% viszkóz, szóval nem egy téli nyakbavaló lesz... 5 gombolyag volt itthon ebből a német fonalból (a címkén az "On line" név, ill. a  következő olvasható: Trend-collection Linie 238, Bagno; valamikori vaterás beszerzés, egy másik színből tavaly Vikinek kötöttem mellénykét), mind beledolgoztam.
Egyszerű harisnyakötéssel készült, a két oldalán néhány sor rövidpálca és egy kagylósor szegélyezi. Igazából az egyik oldalnak csak a feléig jutott fonala  kagylósornak, de az lesz az alja, nem fog látszani, viszont így maradék nélkül elhasználtam a fonalat. Most kimostam, nagyjából letűztem. Száradás után összeöltöm a két végét, azzal lesz kész a divatos nyakbavaló.

1 megjegyzés:

Irenka írta...

Jók a színei, és szépen díszíti a kis horgolt szegély!