2013. június 23., vasárnap

2013/28-29.

Jók azok a minták, amiket nagy észmunka nélkül is lehet horgolni. Vagy azért, mert egyszerűek, vagy azért, mert már annyiszor csináltam, hogy félálomban is megy.
Ilyen az SBS és a nagyi minta is.
Elkészült egy kendő (igazából kettő, csak a másikról nincs még kép) és egy takaró. Mindkettő a könnyű, de nekem kedves nagyi mintával.

A kendő Alize Bamboo  fonalból (Gombolyda Budapesten, jaj, nekünk!), 3 gombolyag felhasználásával készült:







 A takaróhoz tavaly felhalmozott BBB New Master fonalat használtam, méghozzá a rózsaszín árnyalataiban. Most kb. 100 cm x 100 cm a mérete, de nem tudtam még kimosni, mert most nincs helyem rendesen kiteríteni. Mivel a fonal 80% gyapjút tartalmaz, valószínűleg nőni fog. Így egy ideig jó lesz Vikinek (vagy ha úgy alakul, hogy elajándékozom, akkor egy kislánynak). Fonalfalós projekt volt, 64 deka fonal fogyott el hozzá.





Van még egy kékes kendő nagyi mintával, egyelőre egy gombóc Bamboo Fine-ból, de lehet, hogy azt még növesztem...
Egy színes SBS is mindjárt elkészül zoknifonalból, talán 4 sor jön ki még a fonalból. Aztán lassan megint alkalmas lesz az agyam újabb, illetve komolyabb minták kipróbálására, ha végre itt lesz a szabadság, július 3-tól.

2 megjegyzés:

Marikje írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Marikje írta...

Ugye, hogy a nagyi minta zabálja a fonalat:) A nagy leányom kis Napsugarát (alapmitailag tőled merítettem:) Nagyon szépek gratula Marikje