2013. július 31., szerda

2013/38.


Több kislány is született az elmúlt fél-egy évben az ismeretségi körünkben. Makóra ritkán megyünk, akkor is kevés időt töltünk ott, így még nem is láttuk "élőben" őket. Reményeim szerint most azért ezt is meg tudjuk oldani, amikor arra járunk. Az előző bejegyzésben mutatott takaró is ezért készült.
Ez a kis felső is ajándék lesz az egyik kislánynak.





Alize Cotton Gold fonalat használtam hozzá, összesen 58 grammot. 3-as tűvel kötöttem, a  mintát a ravelryn találtam hozzá. Még egy színes gomb kerül rá, valószínűleg egy eper.



6 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon aranyos ez a kiskabátka! De jó neked hogy ilyen szépen tudsz horgólni!

Éva írta...

Bocsi elírtam kötni!

Macus írta...

köszi! értettem én! :)

Annamari írta...

Nagyon jópofa :)

MrsYarnart írta...

aranyosak ezek a kis holmik, Viki mellénykéje, a takarók, és most ez a kis felső is tündéri. úgy sajnálom, hogy a környezetemben nincs,akinek ilyen pici holmi kellene. pedig szívesen készítenék én is ilyesmit :)

Marikje írta...

Nagyon tetszik és az Cotton gold annyira jó tapintású igazi gyerkőcnek való kényelmes puhaság:)