2013. augusztus 25., vasárnap

2013/40-42.

Az utóbbi időben ezek készültek:
Babakardigán, amit nem sikerült még átadni:
Witico fonalból kötöttem 3-as tűvel. A minta ugyanaz, mint a múltkori fehér kardigáné, csak lyuksor nélkül. Egy eper formájú gombot kapott.

Hűs óceán kendő:


A kendőt Árvai-Bencze Katalin találta ki, aztán lerajzolta és közzétette a mintáját. Könnyű követni, szinte azonnal megmarad a 2 ismétlődő sor mintája a fejünkben. Alize Cotton Goldból 4-és feles tűvel jól is haladt a horgolás. Jó nagy lett, kellemes viselet (lesz) hűvösebb napokon.

A következő darab Red Heart  Shimmer fonalból (cherries jubilee árnyalat) készült 5-ös tűvel. A poncsó Annás mintája, aminek első darabja a Nyári naplemente nevet viseli. A minta itt található.
Gyorsan elkészült, de volt közben egy jó nagy bontás, mert elnéztem az egyik szaporítást... Ez van.

Az utolsó darab Orsi keze munkáját dicséri. Vikinek is meghorgolta a Vendulka kardigánt Alize Cotton Gold fonalból. Gyönyörű lett! Itt is köszönjük.

A négy szín közül háromból maradt egy kicsi, abból most kendőt horgolok a kabátkához.


Közben elmúlt a nyár is...



8 megjegyzés:

Eta írta...

Nagyon ügyi voltál. Szépek a munkáid, komolyan irigykedem. :o))))

Macus írta...

:)

Kata írta...

Macus te annnyira drága vagy!!! Gyönyörű lett minden.
..és félelmetes a tempód!!! :)) puszillak

Babi néni írta...

Mindig irigykedem, mennyi szépséget csinálsz! :)

Macus írta...

Köszi!
Orsi! És a Vendulka?? Azt te csináltad.

Névtelen írta...

Hű, de ügyes vagy Te villámkezű!
Én fél pár zoknival sem haladok mióta..Jó ezekkel az Alize gold fonalakkal dolgozni? Régóta gondolkodom, hogy veszek belőle, de még nem szántam rá magam, mert annyi a fonalam...

Macus írta...

Patrícia!
Nagyon jók az Alize fonalak. Ez a pamut keverék is, de a Bamboo vagy a Bamboo Fine, illetve a Díva is. Én ezeket próbáltam. Tetszenek.

Jutka írta...

Szépségeket készítettél, hasznosan telt a nyarad, használ ki még ameddig tudod! Szép hetet!