2013. október 30., szerda

All Shawl/2. és Tunies Garden

Erősen látható, hogy szünet van... Szaporodnak a kész darabok és a blogbejegyzések. :)
Befejeztem az augusztus elején megkezdett Tunies Garden sálat. Jó ideig várt a befejezésre, de a múlt pénteken (a szünet kezdetének örömére) három majdnem kész befejezetlen is elkészült. A két Vikinek szánt darabot már mutattam. Ez a harmadik. 24 deka New Master fonalat használtam el, 4-es tűvel kötöttem. 145 centi hosszú, 32 centi széles lett.



Hoztam egy újabb All Shawlt is .(Lesz még...)
Ez most Primula fonalból készült (nem az Alize fonalából, hanem a Classic Yarnséból), 7-es tűvel.  A színe vajsárga, de ez a képen nem látszik. :(

3 gombolyag (15 deka) fonalat használtam el hozzá. A hossza középen 52 centi.



6 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

hogyhogy eddig még nem ismertem ezt a sálmintát? nagyon szép! a horgolthoz meg egyre jobban kedvem támadt. most már csak fonalat kellene keríteni hozzá. :)

Macus írta...

Nem fogod megbánni!

Irenka írta...

Szép nagyon mindkettő!

Éva írta...

Csodás ez a sál minta és a színe különösen tetszik! Ügyes vagy nagyon szép mindkettő!

Jutka írta...

Kendő is nagyon tetszik, de a sál..... mindent visz!

abk írta...

Nagyon szépek!!! És felháborító, hogy ilyen gyorsan haladsz. :)))