2014. január 4., szombat

Takaró (megint)

Én ezzel horgoltam át magam az új esztendőbe.
30-án előszedtem azokat a fonalakat, amiket már rakosgatok egy ideje, de az már nem lesz belőlük, amit akartam, vagy sose tudtam, mit akarok belőlük. Jó részüket akkor vettem a vaterán, amikor újra belemerültem a fonalazásba, és nem nagyon volt otthon fonalam.(Néhány éve még így volt...) 
Három színből jött össze a takaró: sötétbarna, vajsárga és többféle lila. Annyira magával ragadott a nagyi minta (De hogy miért???), hogy ma be is fejeztem a nagyjából 150 centi oldalhosszúságú takarót, amibe 86 deka fonalat sikerült belehorgolnom 5-ös tűvel. 







Ezzel a takaróval kívánok fonalakban és a feldolgozásukhoz szükséges időben is gazdag új évet!
(Valahogy csak megoldjuk...)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Villámgyors vagy Macus! :)
Viszont kívánok a jókívánságokat,Búék!

Medora írta...

Neked is szép horgolós fonalakat/napokat az új évre!