2015. szeptember 12., szombat

Denim

Bár az idén Vikinek készült darabokat még nem mutattam itt, most egy folyamatban levőt hoztam.
Beleszerettem a Himalaya Denim fonalba. Abból készül ez a pulcsi.
A minta kiindulási alapja egy Sandra újságban látott modell volt, a kétféle csipkés mintát onnan lestem el. A pulcsi egyszerű téglalapokból áll össze, amiket a vállnál összedolgoztam (a 3 tűs leláncolással nagyon szép, nincs látható nyoma az összeállításnak), majd megkötöttem a nyakát. Most itt tart a pulcsi, és - bár lassan jó lenne, ha felvehetné Viki - egy ideje a kötős kosárban pihen.
Néhány fázisfotó következik.
Itt még csak a szegély csipkéje készült el:



Itt már a másik lyukacsos minta is elkészült:



Ezen a képen a jelenlegi állapot látszik. Már csak az ujjak hiányoznak.:

Nincsenek megjegyzések: