2010. december 7., kedd

Viki...

... beteg. Az este már lázas volt, megfázásos tünetekkel. Délelőtt elmentünk a gyerekorvoshoz. Amikor hazajöttünk, akkor vettem észre, hogy 2-3 pöttye van. Most néhánnyal több...
Eszembe jutott, amikor én voltam himlős. A fiúktól kaptam el, 32 évesen. Mit mondjak, rettenet volt. Ráadásul júniusban...

Az éjjel hosszan őriztem a lányt, így haladtam a kötéssel. Egy újabb kapucsínó készült el meg egy kis baktus. Még nem fényképeztem, ma egész nap sötét volt mifelénk.

10 megjegyzés:

egycsipet írta...

:(((
Mielőbbi gyógyulást kívánok!

nöné írta...

Mielőbbi gyógyulást Nektek!

ercsu27 írta...

Jobbulást nektek!

Mázsa Viki írta...

Ó, szegénykéim!!! Mihamarabb gyógyuljatok meg! Írok mailt is, de 2 hétig se láttam, se hallottam, majd mesélek! Puszi!

Amanda írta...

Himlős lett? Az enyémeket már háromszor kikerülte a bárányhimlő. Nem egy egyszerű betegség, melyik az, de azt hiszem ebben a korban könnyebb átvészelni, mint később. Remélem, hogy az ovi végéig átesnek rajta.
Mielőbbi gyógyulást a kis betegnek!

Macus írta...

Köszönöm a jókívánságokat. Most még a pöttyök szaporodásánál tartunk. remélem, kevéssel megússzuk. Bálint kb. ennyi idősen nagyon könnyen átvészelte.

Viki!
Gondoltam Rád sokat. Majd mesélsz.

Irenka írta...

Ó, ti szegények! Jobbulást! Sebim tavaly esett át rajta, és ami meglepő volt, a kicsik nem kapták el, pedig jó lett volna, ha átesnek rajta.

fevi írta...

Macus,
szívből együttérzek veletek. Mi még nem kaptuk el, nálunk is volt szeptemberben az ovis csoportban jó néhány gyereknek. Mindegy, nem ez a lényeg, hanem az, hogy számomra a betegségek és velejárói az abszolút mumus, gondolom más is pont annyira szenved és retteg ha a gyereke beteg mint én. Szóval kitartás, jobbulást, és azt kívánom, hogy nagyon nagyon gyorsan, a lehető legenyhébb lefolyással mihamarabb túl legyetek rajta!!!

Ami írta...

Gyógyi puszit a nagylánynak!

Limara írta...

Szegénykém! Puszild meg helyettem! Remélem, gyorsan átvészeli!