2011. március 7., hétfő

4

Négy év óta ez a nap, március 7-e az egyik legszebb nap nekem a naptárban. Reggel 9 óra 5 perckor született meg Viki. A kicsi lány, aki egy ajándék nekem, nekünk.Egy veszteség utáni ajándék, akire már nem is számítottunk, ám amikor megtudtuk, hogy jön, nagy örömmel vártuk.
Már pocaklakóként is okos volt. 12-ére vártuk, és éppen március elején Apának le kellett utazni. 4-én jött haza. Megbeszéltem Vikivel, hogy abban 3 napban, míg Apa nélkül vagyunk, várjon türelmesen. És ő várt. Aztán 5-én délelőtt , amikor Apával együtt mentünk vizsgálatra, jól megijesztett bennünket, de még az orvost is. Nem "találták" a szívhangját, csak nagy sokára, de akkorra már kért orvos is nézett bennünket, CTG után ultrahangon is. Mindent rendben találtak, de jobbnak látták, ha a kórházban töltöm a várakozás utolsó napjait.Beköltöztem, aztán szerda reggelre annyira megijesztett bennünket, hogy a reggeli vizit után azonnal a műtőben találtam magunkat. Még az előkészítés egy része is elmaradt... Szóval császármetszéssel kellett világra segíteni a kicsi lányt, aki éppen akkora volt születésekor, mint Bálint: 3700 g és52 centi.

Az este megbeszéltük, hogy ma lesz a szülinapja, és most már 4 éves, nem három és fél. Amikor ma felébredt, ezzel kezdte:
"Anya, ugye ma van a születésnapom és most már 4 éves vagyok?"

Boldog szülinapot, Tündérkém!

Itthon vagyunk, mert hétvégére lebetegedett. De már sokkal jobban van. Egy mini tortát csinálunk, hiszen csak hárman vagyunk itthon. Már hűl a fehér piskóta. Amíg várunk, addig legózik, itt sertepertél körülöttem, beszélgetünk.
Én meg közben felteszem a tegnap horgolt újabb sapi és egy tegnap befejezett mellény képét:





Nem tudom, hagyja-e ma a fényképezést, egyelőre nemet mondott, még felöltözni se akart. De nem baj, szülinapja van, nem igaz?

15 megjegyzés:

Moncsi írta...

Boldog szülinapot a négyévesednek!

Anice kötős blogja írta...

Nagyon boldog szülinapot a nagy-kislánynak :)
és nektek is!!

Limara írta...

Boldog szülinapot kívánok a kis Tündérlánynak! Legyen nagyon szép a napja, és a Tied is!:))

Unknown írta...

Boldog szülinapot a nagylánynak! :)

Mázsa Viki írta...

Drága Kicsi Tündérvirágszálam, a Jóisten éltessen Téged sokáig!!! Sok-sok puszi!!!

Medora írta...

Isten éltesse a kis szépséget!Kívánunk neki minden szépet és jót, a ti családotokban ugyancsak jó helyre került! Teljen tökéletes boldogságban a napja, még ha pizsamában is!

Névtelen írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok a 4 évesednek! :)

Jutka írta...

Sok nagyon boldog szülinapot tündér Vikinek!:)

Irenka írta...

Sok boldog szülinapot a Tündérkédnek! Soha jobbkor egy jobbanlevős-otthonülős nap, nem igaz? Teljen kellemesen!

Csilla írta...

Nagyon boldog szülinapot a kis Vikinek!

Macus írta...

Köszönjük a sok jókívánságot!

Timi írta...

Isten éltesse sokáig Vikit!

Boboce írta...

Nagyon boldog szülinapot ennek a gyönyörű lánynak! :) 4 év ... hogy telik az idő! :)

Babi néni írta...

Isten éltesse sokáig, boldog szülinapot kívánok - ha kicsit késve is. :o)

Strugamano írta...

boldog szülinapot így pár év távlatából :D és de szép ez a mellény, amit gondolom már rég kinőtt, de attól még nagyon szép! :D