2011. március 28., hétfő

Kell egy...

állás. Pesten. Nekem.
Hátha valaki tud segíteni.
Szeretném, ha végre megint egy család lehetnénk a hétvégi Apukával és a hóvégi Legnagyobbal, de ez nagy valószínűséggel már csak úgy lehetséges, ha mi megyünk a többiek után. Mivel eddig a szerencsejátékok milliói elkerültek bennünket, keresnem kell egy állást.
Szóval ha valaki tud egy pesti magyar-történelem szakos középiskolai tanári állást a jövő tanévtől, hagyjon egy kommentet vagy írjon egy e-mailt a profilomban megadott címre.

Sose lehet tudni...

14 megjegyzés:

Annamari írta...

Állást nem tudok, de szorítok, hogy összejöjjön!

Macus írta...

Azt hiszem, arra is nagy szükségem van. Köszönöm!

Mázsa Viki írta...

Az Angyalkák segítsenek Nektek!!! :x Puszi!

fevi írta...

Szuper vagy Macus, hajrá, szorítok nagyon!!! Ami jó nektek, az nekünk is jó!!!

Babi néni írta...

Állást én se tudok, de majd nyitva tartom a fülem. :o) Szorítok, hogy sikerüljön a "családegyesítés".

Boboce írta...

Azt kívánom, hogy minél előbb teljes család lehessetek! Nagyon rossz lehet ez a "hétvégi élet"...

... sikerülni fog!

Névtelen írta...

Nagyon-nagyon szorítok, hogy sikerüljön,úgy ahogy Nektek a legjobb!

Jutka írta...

Sajnos állást nem tudok én sem, de nagyon szorítok a sikerért és küldök "Egy jó szót" baráti ölelést!
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Ami írta...

Nagyon szorítok én is Macus! Remélem, minden úgy alakul, ahogy szeretnétek. Hiszek abban, hogy gyorsan találsz munkát.
(Csak egy megjegyzés, én is kerestem munkát itt Szegeden először, 4 hónapig semmi, kb 45 helyre adtam be a pályázatom. Aztán Pesten is beküldtem összesen 4 helyre, ott egyből hívtak, 5x fizetésért(!).

Ha van kedved, nézz be hozzám! Vár egy kedves szó :)

Irenka írta...

Állásügyben én is csak némi pozitív energiával szolgálhatok - ha van ilyen. Szóval, drukkolok, hogy sikerüljön!
Ráadásként hoztam neked egy jó szót, mert szeretem a blogod. http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Újságíró Világvégén írta...

szia, lehet, hogy nem mondok nagy újdonságot, de nézegesd a kozigallas.gov.hu-t. Idén úgy látom, mindenhol legkésőbb nyár eleji jelentkezési határidőket szabnak - időben kell elkezdeni keresgélni....:S van fent egy pár jó tanári is - ha nem ragaszkodsz a fővároshoz, hanem a cél érdekében utaznál napi néhány félórát. remélem segít:)

Csilla írta...

Én is csak szurkolni tudok meg küldeni egy jó szót: http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

videkek írta...

Ezt mi is probaltuk, csak nekunk havi apukank volt. A legjobbakat kivanom nektek, es kuldok melle "egy jo szot"!
(http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html)

Melinda írta...

Nagyon szorítok és nyitva tartom a fülem!:x