2012. június 9., szombat

2012/16.

Nem fogok új bejegyzést írni a szenvedésemnek. Legyen elég annyi, hogy ma két jó helyre mehettem volna jó emberekkel találkozni, de nem jött össze. A család többi tagja nem ért rá (Bálint sakkversenyen volt, ahol 1. lett felnőtt kategóriában). Ez nem lett volna baj, de Viki beteg lett, így nem mehettünk el.
Ez a betegség érdekes dolog. Szerencsére nagyon ritkán fordul elő. De az biztos, hogy az én bajom is rajta jön ki... Persze van úgy, hogy én se úszom meg. Mindenesetre most itthon kornyadozott a Drágám, én meg bánatfőzésbe-sütésbe fogtam... Az ebéden kívül sült Sörkifli (Babette-től), aztán szilvalekváros bukta is. Ó, tudom, van, ahol ez mindennapos, de itt már nem. Most már nem.  

Viki őrzése és időnkénti dajkálgatása mellett (amikor lázasan aludt), befejeztem ezt  a kis nyári felsőt:


A fonalat Jutkától kaptam (Cotton-Bamboo) még tavaly. A múltkoriban el is készült az eleje és a háta, csak az összeállítás volt hátra.ma az is meglett, körbe is horgoltam.  Az ötlet a legutóbbi Kötött Kedvenceinkből jött, ott van egy hasonló darab.

Így nincs is más befejezetlen munkám, csak az, amit a napokban kezdtem el:

Zoknifonalból két szállal készül egyelőre ez a kendő. Ez a fonal hamarosan elfogy, mivel csak fél csomag volt már belőle. A folytatás még nyitott. Talán a vajszínű Alpissimából is teszek bele pár sort, aztán egy másik (zöld) zoknifonal jön, amiből szintén csak fél csomaggal van. A szélére valami csipke jó lenne, talán megint Alpissimából. Most így gondolom...


1 megjegyzés:

Jutka írta...

Aranyos mellényt kötöttél!
Az a pamutos-bambuszos fonal nagyon célszerű a nyári melegben. Remélem Viki megszereti.