2012. június 28., csütörtök

Érettségi vége

Amikor  ma hazafelé zötyögtem az utolsó érettségis napról, tudtam, hogy ezt azonnal beírom ide: vége a vizsgáknak!!! Nagyon ideje volt már...Ez a két hét vizsgáztatás valami irtózatosan fárasztó élmény. Szerencsére az ezen  a héten vizsgázó osztály lényegesen jobban teljesített, mint az előző heti. Soha életemben nem ültem még benn ennyit egyfolytában szóbelin. A beosztásnak köszönhetően (váltás egy-egy tárggyal) nem lehetett kijönni hosszabb időre (értsd: min 30-40 perc). 10 percért meg nem fogok rohangálni. Így általában a minimálisan kötelező 3 fő helyett 5-6-7 fő mindig bent volt. Az utóbbi 3 napban nem is bántam. Sok szép feleletet is hallhattunk magyarból is, töriből is, angolból, informatikából és marketingből. Olyan igazi érettségizőkké váltak többen is az elmúlt két hétben. Valószínűleg annak is szerepe volt ebben,, hogy megijedtek a másik osztály bukásai miatt, és a végén belehúztak a tanulásba. Magyarból is tudtam maximális pontot adni, a szóbeli feleletért dicséretet.

Valahogy csak kibírjuk még ezt  a pár napot, ami július 3-án a tanévzáró értekezlettel, egy ebéddel és az igazgatónő búcsúztatásával ér véget...

Aztán tényleg nyári szabadság jön, vidéki pihenéssel fűszerezve. :))

6 megjegyzés:

nöné írta...

Na jól van, akkor csak pozitívan zárult ez az nehéz időszak. A hátralévő néhány napot már valószínű fél lábon is kibírod, és utána jöhet a jól megérdemelt pihenés! Kívánom, hogy úgy töltsd, ahogy szeretnéd!

Macus írta...

Köszi, Nöné!!!
Bösztörre jöttök majd??

nöné írta...

Igen, mindenképp:o) A telószámod a régi? Az enyém nem változott. Újra találkozunk?

Macus írta...

Az én számom is maradt, majd találkozzunk! Addig még úgyis írunk.

Zsuzsa írta...

Még 3 nap meló? Akkor kitartást :-) Pihenj sokat, durva lehet 2 osztálynyi gyereket leérettségiztetni!

Medora írta...

Jó pihenést!