2012. június 15., péntek

2012/17.




Zoknifonalakból készült dupla szállal ez a kendő. Semmi különös: simakötés, egy csík lustával, egy lyuksor, csipkés szegély, hogy szép csúcsos legyen. A zoknifonalak közt egy csík a vajszínű Alpissimából. Nem nagyon mondhatni, hogy terveztem, kötés közben alakult. Most, amikor kifeszítettem, láttam meg, hogy szebb, mint amilyennek kötés közben tűnt. Nekem tetszik.

Viki most már egészen jól van. Ül az ágyban, kortyolgatja a limonádét. Közben sokadszorra nézi a Shrek 3. részét.
Tegnap azért még ránk hozta a frászt. A lázas időszak után tegnap láztalan volt, egészen jó volt a kedve is, játszott délután (előtte n+1 mesét megnéztünk DVD-n), majd elaludt. Sírva kelt, hogy fáj a füle... Majdnem megijedtem. Azután melegítettem sót, ráfeküdt, elmúlt a fájdalom. De volt egy rettenetes 15-20 percünk. A fiúk is itt sertepertéltek, de még ők se kellettek neki. Előfordult máskor is, amikor náthás volt, hasonló. Akkor meg is nézte a fül-orr-gégész, de nem volt a fülének baja, csak az orrfújás erőltetése húzódott meg a háttérben. 
Hétfőn nincs ovi, keddig meg teljesen rendbe fog jönni, az ereje is visszatér.


7 megjegyzés:

Ilona írta...

Amilyen egyszerű, legalább olyan szép. Nekem nagyon tetszik, szép a színek összhangja, a csipkés szegélye, szóval gratulálok.

Újságíró Világvégén írta...

tényleg szép lett - nem is gondoltam, mikor még a színeket mesélted, hogy ilyen jól fognak együtt mutatni.... Rá kellett döbbennem, hogy én csak körben kötni szeretek, mert úgy annyira gyönyörűek a simáim - valószínűleg a fordítottakat nem tudom szépen kötni.....hm....pedig jó lenne ilyen szépeket is csinálni....

Macus írta...

Igen, jók lettek így együtt a színek.
Kötés közben én se gondoltam, hogy ez lesz belőle. Csak más, amikor elkészül, blokkolódik.

Nem olyan nagy kaland ilyeneket kötni. Meg kell próbálni! Én is sokáig készültem az első kendőre, de nagyon megszerettem a kendőkötést.

Amanda írta...

Nagyon szép lett!

Medora írta...

Akkor most tessék gyorsan gyógyulni, mert itt a nyári szünet mindenkinek!És lehet klassz programokra járni és vattacukrot szorongatni az izzadt pici kezecskében.

Macus írta...

Dóri!

Lassan, de gyógyul.
Szünet? Kinek? Nekem július 3. az utolsó nap...

Strugamano írta...

az a szegély! ahhh!