2011. július 19., kedd

Vlad

Én nem szoktam sűrűn keresgélni új kendőket, mintákat. Van épp elég olyan letöltve, kinyomtatva, amit még nem kötöttem meg. Így aztán az újakat mindig a többi blogosnál látom meg, tőlük kapok kedvet egy-egy új darabhoz (ahelyett, hogy az eddig összegyűjtött terveket kezdeném megvalósítani). Így volt ez a múltkori rózsaszín kendőnél és most a Vladnál is. Ez utóbbit Irenkánál láttam meg. Örülök, hogy megmutatta, inspirált az ő szépséges kendője.

Az enyém egészen halvány lila Aarlan zoknifonalból készült. Összesen 10 deka fonalat igényelt, persze a leláncolás sorában kellett még a harmadik gombolyagból pár méter hozzá...
135 cm x 65 cm a mérete.



Nagyon jó volt kötni, gyorsan haladtam vele, ráadásul megérte a fáradságot.
Próbáljátok ki!


És most haladok a South Bay Shawlette-tel, ami 6-os tűvel igen gyorsan nő. :))

16 megjegyzés:

Amanda írta...

Nagyon szép lett!
Napok óta lapozgatom az újságjaimat, úgy kötnék már valami újat.... és akkor mi lesz a régiekkel,!

Annamari írta...

Gyönyörű! Nagyon jól választottad a fonalat is hozzá, a szín nagyon jól kihangsúlyozza a mintát.

Újságíró Világvégén írta...

nálad aztán gyorsan jönnek az új kendők:) ez már majdnem műalkotás az aprólékos mintájával - nagyon szép lett, így, nem szakmabeli szemmel is...

Mázsa Viki írta...

Hjaj nekem! Hű de csodaszép! Azt hittem a vámpírhoz igazi vérvörös fonal illik, de NEM!
Talán pár nap és végzek anyósom kardigánjával, utána azt hiszem nem kell gondolkodnom, hogy mit kössek. :)

egycsipet írta...

Szépséges!
Tegnap "horgolni tanultam", vért izzadtam, irtó béna vagyok, úgyhogy mostantól még jobban felnézek rátok, kötni-horgolni tudó lányokra, le a kalappal! :)

Kriszta írta...

Azta, ejha,tyűha :))) Nagyon szép lett a kendőd, csak tátom a számat :)

Medora írta...

Gyönyörű!

Jutka írta...

Ez aztán a gyönyörű kendő!
Bár nem a színvilágom, de kifejezetten nagyon jó színt választottál és a minta.....

Irenka írta...

Csodás lett, gratulálok! Örülök, hogy ötletadó lehettem! :)

Kriszti írta...

Nagyon szép lett!

Ha megjön a fonalam azonnal kezdem én is, annyira felcsigáztatok ezzel a mintával.

Renée írta...

Látom, hasznosan töltöd a bezárt napokat :) Nagyon szép lett!

Kreavikka írta...

Nagyon szép lett a kendőd!:)
Az én South Bay-em bezzeg nem nő 1 centit sem,csak zabálja a fonalat..3.5-ös tűvel Limonádéból..:(
Nincs szívem lebontani..
Kíváncsian várom a Tiédet!!

Babi néni írta...

És Nálad is nagyon szép lett! :o)

Ilyenkor sajnálom, hogy pont kötni nem szeretek. :o(

Strugamano írta...

aztaa!

Macus írta...

Látod, már két éve megkötöttem a Vladot...
Még megvan...

Strugamano írta...

gyönyörűszép!!!