2011. november 27., vasárnap

Mellények


Miközben tele vagyok várakozással, kötök is. Jó vastagot, jó meleget. Apának bejött az előző mellény, én meg ezen felbuzdulva kötöttem még egyet. Utána pedig Vikinek dobtam össze gyorsan egy nagyon vastag egyszerű mellényt.



Mindkét fonal Ágitól van a vateráról, itt várta a sorát.

A zöldnek "Kiwi" a fantázianeve, 50% a gyapjútartalma. Kellemes a tapintása, puha, érdekes sodrású fonal. A mellény az új "gazda" szerint meleg. Egyszerű simakötéssel készült, csak a karöltőtől váltottam át lustakötésre. Így nem is kellett utólag passzét kötni rá. Majdnem fél kiló (486 g) fonal fogyott el hozzá, így egy újabb zacskó szinte el is fogyott, egy gombóc maradt.

Viki mellénye a "Lazac" nevű, szintén név nélküli akciós fonalból készült, hosszú rizs mintával, 8-as tűvel. (Szóval tényleg vastag...) Csak egy téglalap a háta, elöl pedig szögletes nyakkivágást készítettem hozzá, az egyszerűség jegyében. 226 g fonalat használtam el hozzá.

Valahogy az "egyszerű" tetszik most. Folyamatban is van egy "Easy Lace Stole" is, aminek könnyű és egyszerű a mintája. De közben meleg holmikat is kell kötni, mert hideg van.
Azt hiszem, itt a tél...

1 megjegyzés:

Annamari írta...

Igen bizony, itt a tél :( elkelnek már a jó meleg holmik...
Gondolom, mindkettő már haszálatbavéve melegíti a tulajdonost :)