2012. január 14., szombat

2012/2-3.

A baktussal párhuzamosan készült ez a horgolt kendő:



A Barkáéktól származó fonalat még tavalyelőtt kaptam, amikor a kötős találkozókat először tartottuk. Ezt az orosházi találkozón nyertem. Elise shawlt horgoltam belőle 4és feles bambusz horgolótűvel. Súlya: 72 g.

Mivel nem szoktam egyszerre több darabot kötni/horgolni, így most megint dilemmáztam, hogy mibe fogjak. Aztán hirtelen befutott egy "rendelés" egy telefontokra. Az is elkészült:



A fonalat (pamut a Lidl-ből) Orsitól (Altair) kaptam még régebben, de csak 14 g kellett belőle a tokhoz.

És akkor most mit kezdjek el????

4 megjegyzés:

Jutka írta...

Csuda klassz a kendő!!
Nem lenne ennyi tervem bevállalnám.
Nagyon termékenyen kezded az új évet, csak így tovább:))

zsoka írta...

Szép lett mindkettő!
Szerintem,úgyis kitalálsz valamit,nem tudunk mi csak "üresbe" ülni:-)

Névtelen írta...

Vikinek egy tavaszi kardigánt :)

Nagyon szép a kendő!

Tündi írta...

Nagyon szép kendő!