2012. április 21., szombat

2012/13.


Elkészült egy újabb horgolt kendő, nagyi mintás. Lila. Sőt: kétféle lila. Már több ilyen kendőt horgoltam, általában nagyon beleuntam, így elég kicsik lettek. Most valahogy jó volt ezt a monoton mintát horgolni. van ilyen.
Az egyik fonal (a sötétebb) Barka Limonádé, a másik Aarlan Arlette, ami egy (talán francia) zoknifonal. Bár a két fonal alapanyaga más, mégis összetettem őket, mert a sötét egymagában nagyon komor lett volna. Így a világos csíkok kicsit megtörik ezt a komorságot. 4-es tűvel horgoltam.
228 g fonal fogyott el hozzá.
Nem blokkoltam, így 140centi a hosszabbik oldala fent, a háton 78 centi hosszú lefelé. 

Elkezdtem egy SBS-t bordó Limonádéból. Nagyon szép lesz.

2 megjegyzés:

Jutka írta...

Egy, egy darab használhatóságát nem a bonyolult minta vagy a méregdrága alapanyag adja meg. Sokszor egy jól megválasztott színkombináció, vagy egyéb gyakorlatias elemek mint jó moshatóság, esetleg a ruhatárad jól kiegészítő színe, fazonja teszi kedvenceddé. A hordhatóságot meg sem említem:)Rosszabb napjaimon egyszerű mintákra vágyom a jobbakon jöhetnek a csipkecsodák:)))

Macus írta...

Így van, ahogy mondod.