2015. augusztus 30., vasárnap

Ezek készültek mostanában

Az idén is sokat kötöttem, horgoltam, de ez a blogolás nem ment. Nem is hiányzott. Most,  amikor kezdődik a tanév, úgy gondoltam, felteszek ide néhány képet az idei termésről. Az, hogy lesz-e folytatása a blogos adminisztrációnak, majd elválik.
Az egyik minta, amit sokszor megkötöttem, a Boneyard kendő, lányos verzióban, ráhajtásos szaporítással.








Különböző méretek, különböző fonalak...
MIvel nagyon szeretem a Himalaya Mercan fonalat, sokat kötök belőle. A kendők közül az 1., a 3. és a 6. ebből a fonalból készült. A 2. képen a Red Heart Boutiqique Unforgettable fonalából kötött kendő látható.A 4. kendő két fonal összefogásából született: a Drops Fabel nevű zoknifonalát fogtam össze Red Heart Fina DK nyers színű változatával. Az utolsó két képen is két fonal házasságából származó a kendő: piros Díva és egy különleges fonal, az Ice Yarn család Fiona Mohair nevű fonala a szülei.
Nincs már itthon mindegyik kendő, mert több is ajándék lett.

A Gombolyag Magazinban megjelent horgolt kendők közül is elkészítettem néhányat, a Szerencse kendőt többször is. Az elsőt Dívából, a másik kettőt Bamboo Fine-ból.




A 3. számból a Varázslat kendőt horgoltam meg Baharból.



A nagy szerelem, a nagyiminitás kendő. Ebből is horgoltam néhányat: az elsőt Bellából, a másodikat Bodrumból, a harmadikat Perlinából:




Ennyi elég is egyelőre. :)
Aki ennyi képet megnézett, annak gratuláció jár.
Készültek még babatakarók és persze Viki idén se marad új kötött-horgolt ruhadarabok nélkül. De ezeket majd máskor mutatom meg.

3 megjegyzés:

Kataca írta...

Megnéztem a képeket, megcsodáltam a műveidet :)
Mindegyik szép, nekem a pirosas tetszik legjobban bevallom őszintén.
Nagyimintás kendőt még sose horgoltam, pedig nagyon tetszik...

Amanda írta...

Nagyon szorgalmas vagy, sok szépség került le a tűidről. A boneyard marad az örök szerelem. Én is kötöttem egyet. A nagyi minta még mindig izgat, ha nem lesz ennyi bonyodalom körülöttem just is nekifogok.

Annás írta...

Elképesztően gyorsan kötsz és horgolsz, megáll az ész :))) Nekem a fehér nagyimintás a kedvencem, azt bármikor viselném. Gratulálok a szép holmikhoz :)