2010. szeptember 5., vasárnap

Dublini vacsorák



Az Alexandra kiadónál láttam meg, hogy féláron lehet kapni Maeve Binchy néhány könyvét. Megvettem, mert az előző két regénye, amelyeket olvastam (A vérbükk; Változások éve), nagyon tetszett. Ebben a könyvben sem csalódtam.
A kerettörténet egy fiatal dublini lány, Ella története. Ebbe a történetbe ágyazódik bele még sok-sok történet, amelyeknek szereplői valamilyen módon kapcsolatba kerülnek egy étteremmel, a Quentinnel. A történetek szereplőinek sorsa időnként összefonódik, aztán közösen sodródnak tovább az élet tengerén. Tulajdonképpen egyszerű, hétköznapi emberek ők, talán ezért is jó olvasni róluk, bepillantani az életükbe, meglesni, hogyan próbálnak leküzdeni minden eléjük gördülő akadályt. mert sok akadályba ütköznek ők is, sokszor nehéz átvészelniük életük egyik-másik időszakát, de sikerül nekik.
Igen, boldog véget ér a történet. És ez jó.
Szeretem, ahogy íz idősíkokat váltogatja az írónő. amikor a szereplők életének korábbi szakaszairól ír, mert nem zavaróak a váltások, könnyen követhetőek.

A Galagonyaerdő című könyvét is elolvasom, itt vár a polcon.

Nektek is ajánlom.

3 megjegyzés:

Limara írta...

Köszi, majd kölcsönkérem tőled:)))

Macus írta...

Megbeszéltük. :))

Vera írta...

Kedves Macus! Miután nem találtam hova irhatnék, tán ezt is elolvasod:Gratulálok névnapod alkalmából! sok sikert a munkádhoz és a kézimunkához !