2011. január 28., péntek

Gyors


Mostanában nem jelentkeztem. Ez van.
A kedvem is érdekesen alakult, viszont a héten kaptam egy "díjat". Mostanában megint beindult a "díjadási nagyüzem". Jól esett, hogy valaki gondolt rám így is. Mondhatjuk, hogy nincs jelentősége, de van.
Nagyon köszönöm, fevi!



Így már teljesítettem is a feltételeket, legalábbis részben. Itt a díj, fentebb belinkelve fevi blogja.
Én olyan blogok szerzőinek adom, akik közel vannak hozzám, igaziból, azaz földrajzilag, ugyanis makóiak. A szabályok között van egy , ami szerint olyanoknak adjuk tovább, akiknek még nincs több száz követőjük.
Küldöm ezért:
Renéének, akit a csajos klubból ismerek, de most már kollégám is;
a Marcell-Vencel-blog írójának, aki szintén klubtag;
Me*Dorának, aki a napokban kezdte a blogírást, nagy-nagy örömömre.

Lányok! Vigyétek, terjesszétek!

Egyebek:
Majd jövök, nem tudom, mikor. Ez a hét is húzós volt, a jövő hét még inkább az lesz: szülői Bálint iskolájában, két értekezlet nálunk (félév van...), fogadóóra és szülői nálunk, Bálintnál tanszaki hangverseny. De a hét végére felragyog a Nap: szombaton csajos klub. :))))

Amit alkottam, kevés, nincs is fénykép róluk. Ha lesz, majd hozom. Annyi tervem van, de most 4 csomag töri tz. ugrott be a héten, azokkal (is) kell foglalkoznom...

3 megjegyzés:

Boboce írta...

Óóó, drága Macus!

Épp kb. fél órája "néztem rád", hogy mi lehet már veletek, akkora a csönd! Na, én sem panaszkodhatom, de erről majd a megfelelő helyen és időben .. :))

A jövő heti zajláshoz kitartást, aztán hétvégén minden remények szerint találkozunk!

A díjat nagy-nagy szeretettel köszönöm, igazán jólesett! Puszi mindenkinek!

fevi írta...

Macus, szorítok, hogy lassan vége legyen ennek a hajszás időszaknak. Rossz, hogy ennyi ideje nem írtál, a díjat mindenképpen megérdemled, és azért is jó, mert így legalább hallattál végre magadról, még ha nem is túl sokat. millió puszi

Amanda írta...

Húha, strapás napok jönnek, de kitartás! Egyszer csak eljön a hétvége, és akkor dumcsiztok ezerrel.
Örülök, hogy azért hallottam rólad!