2011. május 4., szerda

Idő

Tartozom egy bejegyzéssel Aminak, aki egy díjat küldött nekem. Biztosan türelmes lesz még egy ideig.

Ma megírták a tanítványaim a töri írásbelit, amit aztán javíthatok. Közben a szép forrásos tételeket is csinálom a szóbelire (hogy szép legyen) a töri mellett még társadalomismeretből is.
És közben még tanítok is, ráadásul ahelyett, hogy jól lecsökkennének az óráim (és a semmiért kapnám azt a baromi nagy fizetést), mindegyik osztályomban lesz hetente egy plusz órám. Amikor ugyanis Vikivel itthon voltam, nem helyettesítettek, így az éves óraszám se lenne meg pótlás nélkül.
A két 9. osztályban írásbeli szintvizsga is lesz, a 10.-ben pedig szóbeli június elején.

Szóval az idő véges, pedig a kötelező feladatok mellett annyi mindenre kell még...

1 megjegyzés:

Mázsa Viki írta...

Remélem ügyesek voltak az érettségizőid!
Tudom miről beszélsz! Igazad volt, amióta dolgozom, én még nem porszívóztam össze, semmire nincs időm (csak kötni, mert tegnap érettségi szünet volt a suliban, egyetlen egy gyerek nem jött órára, délután 1-től este 1/4 7-ig ott fagyoskodtam a teremben és kötöttem a kardigánomat). Délelőttönként sem tudok csinálni semmit, mert ezen a héten minden nap hangszerbemutatót tartunk valamelyik suliban!