2011. június 8., szerda

Életjel

A két végzős osztály érettségi dolgozatait tegnap leadtam a szaktanárikkal együtt mindkét tárgyból. Most fejeztem be a 70. szintmérő dolgozat javítását (tegnap és tegnapelőtt írták). Nem mellesleg ma egy osztály szintvizsgázott nálam szóban. Holnap még egy menet témazáró lesz, amit szinte azon melegében ki kell javítani.
A jövő héten és utána szóbeli érettségik, aztán zárások + a projekt befejezése.

Lehet, hogy ma időben lefekszem (értsd: még ma)?

Mikor kötök megint??????

6 megjegyzés:

Babi néni írta...

Hú! Nagyon durva menet lesz! :o/

Nagy kalappal neked is meg a végzőseidnek is!

Mázsa Viki írta...

Őszinte részvétem!
Én már túl vagyok a bizonyítványokon, ma meg holnap felvételiztetünk (félek lesz egypár túlórám).
Gondolok Rád, hogy azért a kötés örömeit is élvezhesd!
Puszi!

Névtelen írta...

Kitartás már csak 2 hét! Utána pihenés:)
Sok szerencsét kívánok a végzőseidnek és Neked is!

zazálea írta...

ezek szerint nemsokára! és végre. :o)

nöné írta...

Hamarosan vége lesz már!!! Aztán jöhet a jól megérdemelt pihenés!!!

Medora írta...

Itt hívnám fel a figyelmet a nyári szünet jelentőségére. És a kötés jelentőségére úgymint: nyugtató, pihentető kikapcsolódás esetlegesen barátok társaságában, mint kötős találkozó a főtéren.