2011. augusztus 30., kedd

A Heartland...



Bár szép lett, továbbra is haragszom rá.
A minta 2. chartja nekem nem ment a fejembe, folyamatosan néznem kellett a mintát. Aztán ott volt a nehéz átmenet a 3. chartba, ahol a hibát is csak napok múlva vettem észre, igaz, akkor már első pillantásra. Végül tényleg igyekeztem befejezni. Aztán vasárnap a nagy sietségben háromszor fogtam hozzá az utolsó előtti sorhoz (az meg túl egyszerű volt...).
De készen van.
Kicsit úgy vagyok vele, mint Annamari a Gaillel: nem szándékozom másikat kötni.


Némi adat:
15 deka aldis zoknifonalból készült, 4-es KnitPro tűvel.
Mérete: 160cm x 85cm.

12 megjegyzés:

Mázsa Viki írta...

Valóban, bár szép lett! NAGYON!!!

Annamari írta...

Én ebben nem látom a hibát! Vidám és elegáns egyben a színe, jól választottál!
(Az megnyugtat, hogy nem csak engem zavar, ha egy mintát nem tudok megjegyezni :o))

Macus írta...

Köszi.
Annamari!
Miután megtaláltam, kijavítottam a hibát. csak egy szemösszekötés maradt el.
igen, én is szeretem, ha megjegyezhető a minta, ill. ha látom, hogy mi következik, mert úgy fejlődik a minta. NA, ez nem olyan, legalábbis a 2. chart, amiből persze a legtöbbet kellett kötni.

Amanda írta...

Nagyon jó színe van, jól választottál. Megkínlódtál vele, de szerintem megérte: lett egy szépséged.

Névtelen írta...

Gyönyörű lett!

Irenka írta...

Macus, ez csodás lett! Gratulálok!

Jutka írta...

Remélem megenyhülsz hamarosan és a szívedbe zárod ezt a gyönyörű Heartlandot.
Viseld örömmel ( ha már kötni nem szeretted)jó sokáig:))

Otthon Művek írta...

Nagyon-nagyon szép! Bocsáss meg neki!:)

Csilla írta...

Ez tényleg nagyon szép lett, és a színe si nyerő nálam :)

peony írta...

Pedig nagyon szép lett....
Ezt egyszer én is megkötöttem, és nekem sem lett a kedvencem...
Kár érte, mert a minta készen nagyon szép... Ahogy a kendőd is.

Strugamano írta...

aaahhh! de gyönyörű!

Macus írta...

Hogy én ezzel mennyit szívtam.. Ez is egy barátnőmé lett aztán