2011. december 9., péntek

Ezeket még nem is mutattam...



A fenti kendő Timi barátnőm szülinapi aprósága. Timit is a Mikulás hozta, mint engem, csak engem már 5-én este, őt csak másnap (és egy-két évvel később...). Az utóbbi két év nagy ajándéka nekem az, hogy megismerhettem.



A sál a Viki vastag kabátjából kimaradt fonalból készült egyszerűség.

Ma Amandától megkaptam a fonalfalós ajándékomat. Benne csodaszép fonalak: kétféle melírozott pamut (egyik adag kék, a másik barnás) és még egy kendőre/stólára való Barka Cinege. Na milyen színből? Igen, lilából. Imádom. Meg aztán Újpesten jól jön majd a lila...

Újpest... Vikit felveszik a lakástól kb. 10 percre levő oviba. Úgy örülök, hogy ez is rendben lesz.

Ma elkezdtem hazacuccolni a suliból a régi dolgaimat. 12 év alatt lett egy kis ez meg az... Fura érzés...

2 megjegyzés:

Jutka írta...

Kendő szépséges a sál is tetszik.
Örömmel tölt el, hogy végre összejön a család egyesítés.
Azért ....csak leírom, hiányozni fogsz annak ellenére, hogy mostanában nem sűrűn találkoztunk, de tudtam és éreztem "Macus" itt van, velünk.

FiTimi írta...

Még egyszer köszönöm, nagyon örülök neki.