2012. augusztus 4., szombat

2012/29-30.


A csipkestóla (még nem mutattam) után valami könnyű kellett. Így született ez a kis kendő. Nagyon színes a fonal (a neve Vidámság, 50 % gyapjútartalommal Pécsről), így minta nem kellett hozzá. Az alján néhány sor lustakötés, ill. egy sor rövidpálca szegélyezi.


A narancsos egyszerűség itt várt már egy ideje néhány öltésre...
Két téglalapból lett ez az egyszerű csónaknyakú mellény Vikinek. Ma végre összevarrtam. Az alját nyitva hagytam. A fonal pamut, a Lidlben lehetett régebben kapni ilyet. Nem nagy szám, de akkor, amikor készült, ennyire tellett tőlem (még a suli vége felé..).





Most pedig neki kéne fogni, hogy Vikinek őszre legyen egy-két kardigánja, pulcsija, mellénykéje.

Kár, hogy nem jelentkeztem a Fonalimpiára, mert befejeztem a stólát az olimpia alatt, egy kendőt is kötöttem, és még van egy hét... Na majd talán 4 év múlva. :)

1 megjegyzés:

Otthon Művek írta...

Nagyon szép a kendő és a mellényke is! Jól fognak jönni ősszel. Remélem, azért még soká lesz:)