2012. augusztus 26., vasárnap

2012/39.

Ez is egy körsál, amit kétszer is körbetekerhetünk a nyakon:

A nem nagy szám kategóriába tartozik, de megtetszett a minta, amit persze szabadon használtam fel, így az eredeti verzióból a középső csipke maradt meg. Na, azért hasonlít, legalábbis messziről.
A fonal rendkívül puha biopamut, szintén "On line", de persze más számú, mint a múltkor mutatott. (A mai takarítás során az eddig őrzött papírnak nyoma veszett, de a nevére emlékszem: Thiara).
3 és feles KnitPro tűvel kötöttem.
2 gombolyag (10 deka) fonal fogyott el hozzá.
Előzmény: kötöttem Vikinek egy felsőt ebből a fonalból az ünnepi hétvégén. Már csak az egyik ujja hiányzott, amikor rájöttem, hogy ronda, így félbehagytam. Utána jött ez az ötlet, majd ez a gyors darab.

Holnaptól kezdünk belerázódni a régi menetrendbe: Viki megy oviba, én a világ végére. Nehezen tudok pozitívan hozzáállni, de majd belejövök. Bálintnak még ez a hét szabad, csak 31-én kell a tankönyvekért mennie.
Persze ez a régi élet mégsem a régi, hiszen csak két gyerek van most már velünk: Gábor megkezdte az önálló életet Angliában.

Nincsenek megjegyzések: