2013. június 30., vasárnap

2013/30-31.

Újabb kendők.

Az egyik:
A bordó kendő anyaga (Ice Yarns Pancho)szintén Ercsutól került hozzám a tavasz folyamán. Egyszerű kötött kendő lett belőle lusta szegéllyel. Csak 2 gombolyag, mégis hosszan készült, illetve szünetekkel. Június 3-án elkezdtem, aztán félretettem, készült más. Ma viszont elővettem, hogy befejezzem. (Nem szeretem, ha halmozódnak a befejezetlen darabok.) Így is tettem. A fonalból kb. 2 méter maradt, így mondható, hogy szinte 100 g fonal van a kendőben, ami 4 és feles Addi tűvel készült.

A másik:
A Gombolyda pesti boltjának a megnyitása kisebb merénylet volt. Ott a sok szép Alize fonal meg a sok Lana Gatto, nem kell rendelni, csak odamenni, levenni a polcról. Nagyjából 30 perc alatt oda is érek itthonról, nem nagy kaland eljutni tőlünk a Teréz körútra. Mostanában többször is ott találkozunk a lányokkal. Néha "muszáj" is menni, mert az otthoni barátnőknek is szívesen viszek fonalat, ha kell. Én úgyis megyek időnként Makóra, elviszem a fonalat, nekik meg nem kell pár gombóc miatt postát fizetni. Aztán ha már ott vagyok, esetleg velem jön még egy-két gombolyag. Így volt ez a kékes Bamboo Fine is. Igaz, a szegélyhez külön vettem fehéret, az utolsó csíkok abból készül a nagyi mintával a kendő. Két gombolyag a 1833-as számú kékesből és egy kevés a fehérből. 4-es tűvel horgoltam.

Ezek a legutóbb elkészültek. Van még egy kész SBS, épp blokkolódik. (A fenti képeken blokkolatlanok a kendők.)



Nincsenek megjegyzések: