2013. július 15., hétfő

2013/33-34.

Lenne mit írni, mutatni, de sokszor inkább csak gyorsan átfutom a blogokat, váltok pár szót a fb-on a lányokkal, aztán leülök kötni.
Az utóbbi időben - ahogy a blogon is látszik - elég sokat horgoltam. (Az egyik kendőt még nem is mutattam, de a blokkolás még várat magára.) Utána viszont kötöttem. Most is kötök. (Bár van egy félkész kendő, amit buszozás közben horgoltam.)
Szóval kötök.
Először egy babatakarót. (Ez sincs mosva, de ezen így is szépen látszik a minta.)


Jó kis fonalfaló projekt volt: 338 g fonal fogyott el hozzá. A fonal neve Carezza. Olasz, tavaly a fonalam.hu-ról szereztem be egy jó kis akció keretében. (Sajnos már nem lehet kapni.)
Kiadós, mert az 50 g 200m hosszú. Dupla szállal kötöttem 4 és feles Addi tűvel. A minta a ravelryről származik, de én nem 200 szemre kezdtem, (akkor ágytakarónak is elég nagy lett volna), csak 80-ra.

Készült egy pulcsi Vikinek is. A ruhatárát fel kell frissíteni, így a nyáron kell kötni-horgolni néhány felsőt, kardigánt, mellényt.
Ez  a lila masni mintás lett az első:


A fonal szintén tavalyi beszerzés Pécsról, a neve: Wool Mix. A nevéből sejthető, hogy kevert: 50% gyapjú, 50% akril. Jó puha fonal. Elég vékony, így 3-as tűvel kötöttem. Bő 20 deka fonal kellett hozzá. maradt egy gombolyag, de az kell a most készülő raglánujjú kardigánhoz. Ezért is nem lett ez hosszabb ujjú.Az a kategória, amit hosszú ujjú vékonyabb pólóra fel lehet majd venni.

Ez a bejegyzés is két részletben készült, közben kitűztem a feljebb emlegetett kendőt.
Folyt. köv. még a héten (remélhetőleg).

Amiről nem írok: voltam otthon a lányokkal találkozni, most szombaton nagyot bandáztunk Vikivel, Orsival és Katival, ahol végre személyesen is találkoztam Etelkával.

3 megjegyzés:

Babi néni írta...

És milyen jót bandáztunk! :o) Jó lett az új pulcsi is!

Mázsa Viki írta...

A takaró is nagyon szép, na de Vikicám ebben a kis felsőben...imádnivaló!

bringa írta...

Nagyon tetszik a pulcsi, Macus. És nagyon jól áll Vikinek, jól kezdődik a frissítés!