2013. július 16., kedd

2013/35.

A tegnap emlegetett kendő már blokkolva, száradva:





Tudom, sokan unják az SBS-t. Az ő bajuk. Nagyon szép minta, ahány fonal, annyiféle kendő születik a belőle. Szeretem. Persze itt sorakoznak a szebbnél szebb újabb kendőminták... Majd azokra is sor kerül.
A kendőről:
Anyaga szintén Flotte Socke Kolibri a fonalam.hu-tól, méghozzá 1 gombolyag (10 deka, kb. 420 m). Ahhoz képest jó nagyra sikerült blokkolni. Ezt is a 4,25-ös Boye tűvel horgoltam, amit Orsitól kaptam. Egyszerűen imádok vele dolgozni.

Az éjjel befejeztem Viki raglánujjú kis felsőjét. Aranyos lett. Majd hozom a mosás után.



2 megjegyzés:

Marikje írta...

Én nem unom ez is nagyon szép:) és olyan gyors vagy.

Névtelen írta...

Villámkezű lehetne azaz indiánneved! :)
Én szeretem az SBS-t, mutatós és egyszerű minta