2014. november 1., szombat

Boneyard

Szép a Boneyard kendő. Egyszerű, mégis szép. Nem kell feltétlenül szuper és nagyon drága gyapjúból kötni, teljesen jó hozzá egy puha meleg akril is.
A nyáron Mercan Batikból kötöttem. A napokban  Amanda tette föl az ő n. csodaszép Boneyard kendőjét, ami a kislányának készült egy gombolyag Everyday fonalból.
Annyira megtetszett, hogy másnap el is mentem a Gombolydába, ahol beszereztem két gombolyagot ugyanebből a színből (70301).
Aztán vívódtam egy darabig, hogy mekkora tűvel is kössem, végül nekem a 3 és feles Addi vált be.
Az éjjel már nem tudtam befejezni, muszáj volt fél 2-kor lefeküdnöm, de ma főzés közben csak sikerült a végére jutni. (Olyat kell főzni ilyen esetben, ami mellett nem kell ott állni :) )

Ilyen lett:


2 megjegyzés:

Babi néni írta...

Szépséges lett! :)

Amanda írta...

Én úgy rendeltem a fonalat, és úgy alakult, hogy csak egy jutott. Eleve ehhez a kendőhöz vettem, hát kössük meg abból amink van.