2015. szeptember 5., szombat

Babatakarók

A babatakaró készítése is kedves tevékenységem. Nekem már nem lesz kisbabám, unokám se lesz mostanában, így a környezetemben levő kismamák kapnak tőlem a születendő babájuknak takarót.
Idén is készültek már. AZ első kettő az korábbi időszakában, az utolsó, a horgolt pedig nyáron)

A Northern fonalból kettőt is kötöttem. Ugyanazzal a mintával, de nem ugyanannyi mintaegységgel. Így a méretük is különböző. Az egyik sárga, a másik halvány rózsaszín.





A Nako fonalcsalád Saten fonalából  az egyik kedvenc babatakaró mintámat kötöttem meg, most csak szívekkel, hófehérben (csak ezt a képet találtam):



Bella Batikból a hagyományos nagyis takaró is elkészült:


Ezután jönnének azok a darabok, amiket idén Vikinek készítettem, de közben elkezdődött a tanév...

Nincsenek megjegyzések: