2016. február 14., vasárnap

Szivárvány

Van nekem egy kislányom, aki a két fiú után érkezett meglepetésként. És milyen jó meglepi! Emlékszem, mennyire megijedtünk, amikor kiderült, hogy lesz, aztán mennyire megijedtünk,amikor az utolsó napokban úgy tűnt, hogy baj lehet. De nem lett! Csak itt ez a kis, de egyre nagyobb győztes, Viki.
Nem, nincs még szülinapja, majd csak március 7-én lesz.
De mivel imádja, ha neki készül valami, időnként a magamnak vett fonalat is végül neki kötöm meg, mert kéri, akkor mindig eszembe jut, hogy sok minden más mellett azt is neki köszönhetem, hogy megint kötök 10 éve. A fiúknak akkor már nem kötöttem, de a várandósság ideje alatt újra előkerültek a kötőtűk, majd a horgolótűk, amelyek azóta se pihennek, csak csattognak, dolgoznak sok új társukkal felváltva.
A legutóbb ezt a pulcsit hoztuk össze.


A fonal Burcum Batik 4838 az Alize kollekciójából (3 gombolyag), a tű 4-és feles; a minta semmi különös: felülről kezdett raglánujjú pulcsi, a kezdésnél 12 sor patenttel. Az ujja végén nincs patent, csak úgy vége lett, mostanában ez is trendi. Picit A-vonalú, de csak 3 helyen szaporítottam oldalt, így nem vészesen bővül. (A képen nem is látszik ez.)

A végére egy kis finomság. Nálunk van egy Bálint, így ilyenkor névnap van. Azért ma ilyen szív alakú péksüti sült.
A második képen levő sütit Bálint barátnője sütötte és hozta. :)





3 megjegyzés:

Amanda írta...

Sok örömöt és boldogságok nektek! Macus, egy emilkében írd már le, hogy hány szemre és hogyan készült. Valami baj lehet nálam, mert én 3 gombócból a hétévesemre alig-alig jövök ki. Eddig hagyományos módon lentről felfelé dolgoztam, majd felszedtem a nyakán a szemeket. Köszönöm: okm74(kukac)freemail.hu

Maris írta...

Viki egyre nagylányosabb :-) De nagyon is jól teszi, hogy "dolgoztat" :-D Te kikapcsolódsz, ő meg csinos és egyedi cuccokat nyer az ügyön.

Eta írta...

De jó, hogy itt is megmutatod. A csini kis Vikit pedig i is imádjuk.:o))