2011. április 4., hétfő

:))

Csak gyorsan, mert két óra közti szünet van, bár ez a "nagyszünet".
Ma reggel - bár nehezen indultunk oviba - , mégis jó kedvem lett. Megint tudtunk kávézni egyet Limarával (hétfőn később kezdek), és annyira jót tett a lelkemnek. Remélem, az övének is. Akkor is öröm a vele való találkozás, amikor nem csupa móka és kacagás az az egy óra, amit együtt töltünk. Mindenképpen hálás vagyok, hogy olyan sok év után találkoztunk és megismerkedtünk, majd barátok lettünk.

De van más is, ami pozitív érzésekkel tölt el.
Az este kicsit félve hirdettem meg a játékot. Nem tudtam, jó ötlet-e. Bizonytalan voltam, hogy kell-e majd valakinek az, amit én adni tudok. Köszönöm, hogy az eddigi jelentkezők annyi szép szóval fordultak felém. Talán el se hiszitek, mennyire szükségem van ezekre a szép és jó szavakra, különösen mostanában. Köszönöm Nektek!

És persze soká lesz még szombat este... :))

4 megjegyzés:

Mázsa Viki írta...

Te csak ne legyél kishitű! Már miért ne kellene, amit Te adni tudsz! Nekem főleg az kell, amit Te adsz!
Örülök, hogy jól éreztétek Magatokat reggel! Kellenek az ilyenek! :) Remélem jól vagy! Puszi!

Limara írta...

Nekem több Macus darabom van, büszke vagyok mindre! Hidd el, nagy örömet szerzel az ajándékkal..
ma te voltál nekem a legjobb, ami eddig történt velem! Köszönöm!:))

Medora írta...

És remélem gondoltatok szegény munkába belerokkant távollévő barátotokra!

Cilee írta...

Kedves Macus!
A munkáid gyönyörűek! Én sajnos még sima-fordítottat kötni se tudok, így különös csodálattal tekintek rájuk!
Ha nem bánnád, szívesen jelentkeznék a játékodra, bármilyen általad készített gyönyörűségnek nagyon örülnék :-)
Puszi:
Ildikó
u.i.: ha van kedved játszani, kukkants be hozzám, és jelentkezz :-)
(http://encsiandboti.blogspot.com/2011/03/jatek.html)