2010. június 19., szombat

A hét

Most nem mutatok semmit, mert darabban van, eléggé kezdeti stádiumban az Ercsu tervezte stóla és a Krókusz által megálmodott kendő is. Majd párhuzamosan kötöm, bár azt nem szeretem.

A héten megvolt a szóbeli érettségije Gábornak. Nagyon dicsérték, ügyes volt, felkészült, intelligensen felelt. Büszke vagyok rá.

Kedden kötős délelőttöt tartottunk Marcsinál. A gyerekek is jöttek, volt jó sok fiú és az én Vikim. Jövő héten folyt. köv.

Tegnap a nagy vihar sok jeget hozott hozzánk, de szerencsére nagy kárt nem csinált. Félelmetes volt, sokáig verte a párkányt, a redőnyt a jégeső. Utána állt az udvaron a víz, a tetejét pedig beborította a jég...
A város határában a kukoricát tövig leverte, alig lehet felismerni a növényt... Borzalom.

Jóval zárom: ma délután Orosházán voltam közös kötésen, amit Gabella szervezett. Egy cukrászda előtt kötögettünk, beszélgettünk, mutattunk egymásnak sok szépet. Amandától Tildás szívet és epret kaptunk. Volt fonalsorsolás, kötőtűsorsolás, ajándékozás (fényképeket nem készítettem... sajnos).

7 megjegyzés:

Jutka írta...

Köszönöm itt is, hogy elvittetek a közös kötésre nagyon jól éreztem magam a társaságotokban.

Macus írta...

Jutka!
nagyon szívesen. Remélem, lesz még alkalom, hogy együtt menjünk.

Anice kötős blogja írta...

Irigyellek, hogy ennyi közösben benne voltál!
Majd mutatsz képeket is a folyamatban levőkről?

Kata írta...

Macus,ha tudtam volna,hogy itt vagy Orosházán!!
(Makón találkoztunk a grillfesztiválon,Marcsinál)

Gabella írta...

Én is jól éreztem magam! Örülök, hogy eljöttetek!

Amanda írta...

Macus! Jó volt a személyes találkozás, a közösködés, közöskötés, vagy inkább a közös röhögés. Remélem még lesz rá lehetőségünk! Örülök, hogy megismerhettelek titeket.

Macus írta...

Lányok!
Majd ismételünk, jó?